İsviçre’de Evlenmek İsteyen Bayanlar

İsviçrede Evlenmek İsteyen Bayanlar

Selamlar Fatma benim adım. İsviçre’de evlenmek isteyen bayanlar arasındayım. Burada evimiz var ailemle birlikte kalıyorum. Sanırım artık evlenme kararı aldım. Aslında sanırım falan değil bu kararı ciddi ciddi aldım ben. Buradan ilanımı açıyorum pek çok nedeni var onları telefonda konuşuruz. Yaşım 31 arkadaşlar. Artık zamanı geldi diye düşünüyorum ve umuyorum ki aradığımı bulacağım.

İsviçre’de evlenmek isteyen bayanlar konusunda gerçekten arayış içinde olanlar var. Birkaçı arkadaşım hatta. Kısmetimiz kapalı diyorlar moralimi bozuyorlar. Dedim ki ne oluyor ya sana arkadaşım gerçek hayatta yoksa sanal hayata geç bir bak duruma göre. Gördüm ki deneyen yok ben bari deneyeyim dedim. Mesajlarınızı atarken beklentilerimi de sizlerle paylaşıyorum.

İsviçre Evlilik Sitesi

İsviçre evlilik sitesi konusunda arayış içinde olanlara sesleniyorum. Önce buradan bana mesaj atmanız gerekiyor. Yaş kriterim var elbette. 40 yaş ve üzerindekilerle ciddi düşünemem. Biraz romantik takılırım ben haliyle romantik erkekler ilk adayım olacaktır. Hem cinslerim diyor ki bu kadar güzelsin, bakımlısın ama neden yalnızsın? Ben de diyorum ki her şey kader kısmet bırakın şu lafları falan. Öyle tatlı atışıyoruz neyse ben şimdi kendimle ilgili bilgileri aktarmaya başlamak istiyorum.

İsviçre’de Evlenmek İsteyen Bayanlar İlanları

Arkadaşlar benim hayalimde evleneceğim erkeğin profili belli zaten. Dedim ya önce romantik olacak. Tabi bana her gün gül alsın istemiyorum ama yeri ve zamanında ona göre davranacak. İkincisi sevecek abi ya. Sevgi gibisi var mı şu hayatta arkadaşlar? Yok tabi ama gelin görün kıymet bilen yok. Her neyse bu konuda anlayış bekliyorum. Önce sevgi olmaz tamam hoşlanacağız, konuşacağız, özleyeceğiz ama sevgi en sonunda olmak zorunda neyse.

Bir diğer husus, güzelliğe mi önem veriyor, mutluluğa mı? Bu konuda nedir düşünceleriniz özel mesajlardan yazar mısınız? Ona göre numaramı vermeyeceğim merak etmeyin sadece bu kriterlerdeki erkekler biraz daha şanslı olacak haberiniz olsun. Evet başka da aklıma gelen bir şey yok gibi. Yeter ki mutlu olalım ya.

İsviçre Evlilik İlanları

İsviçre’de evlenmek isteyen bayanlar tam da benim gibi düşünüyor. Çoğu yuvasını kurmuş zaten sorunsuz yaşıyor ama şimdilerde ne bileyim insanlarda bir yalnızlık hali söz konusu. Aynı ben gibi. Bıktım şu durumdan ve evlenmeye karar verdim işte. Umarım en iyisi değil de en romantiği gelir bulur beni. Atın mesaj arkadaşlar numaramı vereyim daha fazla beklemeden sohbete geçelim lütfen. Biraz sabırsız bir bayan olduğumu da söylemek istiyorum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir